Direktlänk till inlägg 19 augusti 2008

Stadstripp

Av Malin - 19 augusti 2008 20:44

Idag har jag och Dennis träffat Claes och Pernilla på stan, mycket trevligt :) Jag åt/drack en melonmilkshake och så gick vi i lite affärer, mest musikaffärer dock. Himla skönt att få träffa lite kompisar tycker jag!


Dennis ska antagligen åka till sitt kära Linköping över helgen, så då blir jag ensam här ett tag, men det kommer nog mest bli skönt faktiskt. Svårt att få egentid när man bor så trångt. Jag har ju mina promenader, men det är ju inte riktigt samma sak som att vara ensam hemma en stund. Får se om det blir någon promenad ikväll, det ser rätt mörkt ut.. Annars får jag nog tillgodoräkna mig promenaden på stan idag, vi gick genom hela stan och sen tillbaka igen, så det blev nog en bit. Fast det var ju ingen powerwalk direkt :)


Åt pastasallad med oxfilé i till middag, haha. Kanske lite skum kombo, men man tager vad man haver. Och det var riktigt gott, så varför inte?


Lyckades somna till slut inatt iaf. Började titta på Mulan, men somnade väl efter ungefär halva. Så jag får väl fortsätta med mitt Diensytittande ikväll/inatt.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards