Direktlänk till inlägg 16 augusti 2008

Telefon med mormor

Av Malin - 16 augusti 2008 23:29

Hade inte koll på vilket datum det var idag, men så kollade jag på mobilen och kom på att morfar fyller 83 idag, så jag var ju tvungen att ringa och gratulera. Pratade med honom i några minuter och sen fick jag prata med mormor. Vi pratade nog åtminstone 35 min sen, om allt möjligt. Hon är bra söt min mormor :) Betydligt klarare i huvudet än sin äkta hälft, så det känns som man får lite mer utbyte av att prata med henne eftersom hon kan komma ihåg vad vi pratade om sist. De tyckte att jag skulle komma och hälsa på något i höst. Men vi får se hur det blir med den saken. Har nog inget lov och inte så mycket pengar heller för den delen, så det känns lite onödigt att åka ända till Östersund för en helg. Får se om jag har långhelg någon gång och kan flirta med päronen så jag får resan betald ;)


Jag försöker mig på Lejonkungenspelet igen, det går framåt iaf. Andra banan är seriöst den värsta. Har i och för sig bara kommit till fjärde än så länge. Men jag blir så stressad av alla gnuer som bara springer över mig hela tiden, haha, så jag var tvungen att ta en paus. Dessutom kom det en mjuk katt och strök sig mot mina ben. Undrar vad hon ville, det finns både mat och vatten nämligen. Har svårt att tro att hon bara vill vara mysig, det händer inte så ofta. Självklart kom ju Pantera och blev svartsjuk när jag klappade Zässi, det var ju inte helt i sin ordning att lämna henne utanför bara sådär. Och hör sen! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards