Direktlänk till inlägg 14 augusti 2008

Saknar combaten..

Av Malin - 14 augusti 2008 00:15

Det blev en promenad ikväll trots allt. Solen kom fram igen, så jag gick den vanliga rundan. Fast baklänges. Konstigt nog känns det helt annorlunda då. Och naturen blir mycket finare när man ser den från andra hållet. Poppade Michael Jackson och Jackson 5 i lurarna, uppiggande och bra. Ska verkligen försöka promenera varje dag nu. Tills jag har råd att köpa träningskort någonstans åtminstone. Jag saknar min favorit body combat, nu har vi inte setts på ett helt år!


Resten av kvällen har spenderats framför tv:n med 2 x Project Runway och 2 x Sex and the city. Onsdagar är bästa tv-kvällen nu i sommar!


Väntar med spänning på att se om vi får lägenheten vi tittade på idag.. Tror knappast att det är fixat såhär en kvart efter sista anmälningen, men jag kan ju kolla ändå :P Får nog vänta en dag eller två skulle jag tro. Har redan börjat måla om den i mitt huvud. Och jag vet inte om man ens får måla om. Tapetsera fick man göra, då borde man väl kunna få måla också? Det går ju mycket fortare och är billigare, så det tycker jag att jag borde få! Ska jag bo där i några år vill jag nog ha fint omkring mig. Dennis sa iaf att han ville fixa ett nytt staket dit, det som var där var... hm, mindre fint, för att vara snäll.


Rotade lite i Emmas brevlåda förut, eller ja, tog in hennes post. Och hon hade minsann fått en liten tidning från h&m, utlovandes 10% rabatt på hela sortimentet i höstkatalogen. Jag har då inte fått någon sådan än, men borde väl få imorgon då. Annars snor jag hennes rabattkod (som om det är olika) när jag ska beställa sen. Måste bara välja ut det jag vill ha mest. Det fanns en hel del. Och jag har kommit på att jag tydligen tycker mycket om vinrött. Hälften av kläderna jag har tittat på där och tyckt varit fina är just vinröda. Så där ser man. Men turkost och grönt är fortfarande högt upp på listan, så don't worry.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards