Direktlänk till inlägg 12 augusti 2008

Råkade fastna..

Av Malin - 12 augusti 2008 02:18

Jag måste erkänna, har inte tagit mig för att läsa i Da Vincikoden än, fastnade här istället och läste alla(!) inlägg som jag har skrivit här. Hade två, möjligen tre aktiva månader, sen slutade jag helt. Hade väldigt mycket att göra i skolan. Skyller på det. Jag hade svårt att hålla mig för skratt när jag läste en del saker jag hade skrivit. Dennis skrattade åt mig så fort jag började fnissa lite här. Han påstod att han skrattade med mig, men jag vet nog hur han funkar ;P


Har upptäckt en för mig ny sångerska, Regina Spector. Alltid trevligt med ny musik! Appropå musik kanske jag ska cykla till skolan någon dag och öva lite, har inte blivit mycket av den varan i sommar. Men har inte riktigt känt för det när jag inte har mått bra. Har svårt att öva när Dennis sitter typ en meter från pianot också. De grejer jag ska öva på låter inte så snyggt, heh.


Hm. Kanske ska göra ett nytt försök att ta mig till sängen, men jag är knappt trött eftersom jag bara har varit uppe i drygt tolv timmar. Men jag borde försöka vända tillbaka dygnet lite, mår bättre då.. Får se hur det går ;) Puss och godnatt.

 
 
Maria

Maria

12 augusti 2008 10:30

Nice att du ändå kan gå till skolan och öva om du vill. Trodde dom hade stängt över sommarn.

Jag ska slå Dennis om han skrattar åt dig! (alltså inte med dig)

http://readingmary.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards