Direktlänk till inlägg 30 september 2007

Tomt igen...

Av Malin - 30 september 2007 22:49

Helgen har varit hur mysig som helst. Var en sväng på stan igår och köpte en mikrofon, det sved i kassan kan jag säga! Var inte alltför trevligt väder heller. Jag var dyngsur när vi kom hem. Frös som bara den. Annars har vi mest stannat inne från regnet och mysat framför tv:n typ. Jag vill alltid ha Dennis här hos mig (tänker tvinga honom att flytta hit snarast ;D), det var inte alls kul när han skulle åka idag.. Satt på bussen påväg från stationen och försökte hålla tillbaka tårarna.


Så idag har varit lite av en deppdag. Har väl mest slöat och tittat på film. Och försökt lära mig lite nya låtar i och för sig. Tracy Chapmans röst är inte att leka med, så jag måste höja låtarna för en gångs skull! Söta Matilda ringde för en timme sen så vi pratade av oss lite om hur mycket vi inte tycker om söndagar.. De är hemska!


Nu ska jag lägga mig och kramas med min söta lilla gris: Dennis Svinhufvud, haha. Fick den av Dennis i fredags, vi döpte den efter honom så jag skulle ha en stand-in när han inte är här. Jag längtar till helgen om två veckor, då får jag träffa älsklingen igen. Snart börjar nedräkningen. Puss och godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards