Alla inlägg den 3 september 2007

Av Malin - 3 september 2007 17:00

Phew. Nu är första riktiga skoldagen avklarad och jag dog inte. Har bestämt tider för sång- och pianolektioner och haft gehör. Det vi gjorde idag klarade jag av i alla fall, woho :) Teoriläraren Martin verkar bra.


Jag lyckades med konststycket att dubbelboka mig själv, haha. Missade att jag hade ensemble där jag hade tänkt ha sånglektion, eftersom inte det stod med i schemat bland allt annat... Jag som alltid brukar ha koll, men inte nu tydligen... Men det är utrett nu som tur är. Sångfröken Peter verkade väldigt trevlig i alla fall. Han verkade aldrig kunna sluta prata, det tog jättelång tid att bara bestämma en tid liksom. Men han sa att jag skulle få sjunga lite Joni Mitchell, det låter superbt!


Snart ska jag, Maria, Matilda och Rebecka till Immanuelkyrkan och gospelkören Joybells, ska bli jätteskoj! To be continued... 

Ovido - Quiz & Flashcards