Alla inlägg den 9 september 2007

Av Malin - 9 september 2007 20:23

Jag hade svårt att ta mig upp ur sängen imorse, låg och slötittade på tv i flera timmar tror jag. Men sen tog jag mig i kragen och cyklade iväg till skolan och övade i typ tre timmar, mestadels trummor. Det är ruskigt kul! Och nu låter Maneater riktigt bra i jämförelse med hur den lät från början. Håller på och skriver en låt, men det kom en kille och störde två gånger (han skulle hämta sin gitarr i det rummet där jag var), så det gick inte så jättemycket framåt...


Var jättehungrig när jag kom hem, men först var jag ju tvungen att diska, så jag skulle ha någon plats att laga mat på. Tog bara tio minuter att diska den här gången, lite mer lagom en en hel cd-skiva...


Nu har jag skjutit upp städningen alldeles för länge. Nu måste jag seriöst ta fram dammsugaren och döda de äckliga dammråttorna som ligger på golvet, det här går ju inte för sig! 

Ovido - Quiz & Flashcards