Alla inlägg den 16 september 2007

Av Malin - 16 september 2007 21:51

Fick vara med och repa med Broken April idag, kul att få höra med fullt band för en gångs skull. De var lite sega idag, men det var skoj ändå. Jag körade litegrann, alltid roligt. Dock hade jag hemska bullerproppar som tar bort allt utom basen typ. Ganska störande. Men mina granar river nog upp mina alltför kliande öron ännu mer.


Övade lite bas under dagen, det gav nog lite resultat iaf, känner mig inte riktigt lika seg i fingrarna längre, woho!


Zässi har varit hur störig som helst i helgen, går runt och skriker och äcklar sig hela tiden. Inte okej! 


Pratade en sväng med mor och far, de ska tydligen köpa ny bil. Pappa kommer och hälsar på till helgen, najs :) 


Vill inte åka ifrån älsklingen.. Inte alls kul.  

Ovido - Quiz & Flashcards