Alla inlägg den 12 september 2007

Av Malin - 12 september 2007 21:28

Idag har jag haft baslektion, riktigt roligt! Men det är svårt. Mina fingrar vill inte riktigt göra som de ska.


Har sjukt ont i mitt högra öra, så ringde och beklagade mig för pappsen vid lunch. Ska ringa vårdcentralen och kolla upp det där. Det är olidligt!


Fjantade runt på skolan tills klockan närmade sig 15, trots att jag slutade 11.30 Men jag övade litegrann. Och fixade lite saker...


En timme senare åkte jag, Matilda och Emma till Mariebergs köpcentrum och kollade läget. Målet var främst Skopunkten och IKEA. Jag och Matilda åkte därifrån med tre par skor var och Emma köpte massa på IKEA. Jag köpte mig en ny kudde som jag hoppas ska göra underverk för min onda nacke. 


Vi kom hem rätt sent och skyndade oss till Jenny för att kika på sista halvtimmen av Idol samtidigt som vi åt våra Max-hamburgare. Smaskens! 


Snart är det fredag :) 

Ovido - Quiz & Flashcards