Alla inlägg den 1 september 2007

Av Malin - 1 september 2007 21:59

Idag är en riktig jag-vill-vara-för-mig-själv-dag. Skulle vara fest ikväll igen, men jag var inte alls peppad att lära känna nytt folk ikväll, så jag är hemma och tar hand om mig själv(?) istället... Imorse när jag vaknade hade jag en låt i huvudet som nu är klar, tror jag i alla fall. Vet inte var inspirationen kommer ifrån, men det är väl bara att tacka och ta emot.


Gjorde en jättemumsig lasagne till middag, längesen jag gjorde det sist. Funderar starkt på att göra en kladdkaka nu, får se om jag lyckas stå emot begäret, heh. Försökte ringa och prata med Dennis för ett tag sen, han är på klassfest, så det var inte det lättaste. Men jag fick prata lite med några gamla klasskompisar i alla fall, det var skoj :)


Usch, idag är ingen bra dag. Skulle så gärna vilja ha Dennis här, behöver hans kramar just nu. Har tänt en massa ljus härinne för att höja mysfaktorn lite. Och så lyssnar jag på Kent. Längtar till konserten 18 november :)


Ibland så dör jag litegrann
när du halkar med din tunga på en
bokstav i mitt namn 

Längesen vi sågs -Kent

Blä. Jag vet inte... 

Ovido - Quiz & Flashcards