Alla inlägg den 14 september 2007

Av Malin - 14 september 2007 19:00

Upp tidigt för att skjutsa Linda till tåget. Lite läskigt att köra en okänd bil i en okänd stad i rusningstrafik, men ingen dog, haha. Var helt slut när jag kom hem, så jag lade mig och sov en timme. Örat har gjort ont hela dagen. Försökte planka gehörsläxan, men det gick inte så mycket framåt. Packade det mesta inför Linköpingsresan innan jag skyndade iväg till skolan. Musikläran var rätt trevlig, Anders är en riktig mysfarbror. Väldigt trevlig och ville höra utförliga presentationer av oss.


Skyndade mig hemåt, hade lite kvar att göra innan jag skulle med tåget. Tur för mig att ängeln Matilda erbjöd sig att skjutsa mig till tåget, då fick jag några välbehövliga minuter extra. På tåget var jag faktiskt duktig och gjorde det mesta av musikläraläxan. Och lyssnade lite på underbara Ane Brun.


Sen äntligen äntligen äntligen fick jag träffa älsklingen. Han hade fixat mat åt mig den sötisen :) Hann inte kramas så länge innan vi skulle iväg på "bandmöte" med Broken April. Satt hemma hos Bräket i hans och flickvännens urtjusiga lägenhet (hur snygg som helst, och inrett med massa turkost, kan det bli bättre?) och drack lite öl (eller ja, cider då för min del, eftersom jag är tjej!) och sen gick vi ut en sväng. Dennis vann massa pengar, woho ;P Var en riktigt trevlig kväll, trots att jag var ensam tjej ;D

Ovido - Quiz & Flashcards