Alla inlägg den 17 september 2007

Av Malin - 17 september 2007 21:59

Jag ville inte åka imorse... Hade mycket hellre stannat hos Dennis, en helg går alldeles för fort! Men jag var tvungen. Kan ju inte missa några lektioner nu, då kanske jag inte får min examen om 5 år, haha :P


Gehöret gick inte alls bra, försökte öva massa när jag kom hem, men det funkade inte alls. Helt slut i huvudet. Så alltså gick det ganska dåligt på lektionen. Det är svårt och det går alldeles för fort fram. Och jag som annars har lätt att lära mig... Musikläran var också rätt seg. Svårt, men det är bara att banka in i huvudet. Det mesta är ändå rätt logiskt när man tänker efter. Har massor att läsa nu. Jag är inte van vid att plugga...


Jag, Matilda och Jenny åkte iväg till Hemköp i Pärlan a.k.a Röda Faran för att införskaffa lite proviant. Det får inte plats så mycket i mitt lilla kylskåp, så maten tar slut lite fortare än vad jag är van vid. Jag borde fixa någon slags mat till imorgon, jag dör ju utan lunch!


Saknar min snygging i skinnjacka (seriöst, han passar jättebra i det, me like) massor. Det här är inte kul. Nu är det bara två veckor kvar till nästa gång, yay. Ser inte fram emot att sova själv igen. Däremot mår nog min nacke lite bättre av min nya nackkudde, alltid något. Malin <3 Dennis

Ovido - Quiz & Flashcards