Alla inlägg under april 2009

Av Malin - 25 april 2009 16:42

Nu har jag rensat lite ogräs på framsidan också. Men vi måste ha nån spade så vi kan sätta igång med rabatten också. Skruvmejsel funkar bra mellan plattorna, men inte så mycket mer kanske.

Av Malin - 25 april 2009 13:43

Det är sommarvarmt här idag. Har precis legat ute på våran uteplats och läst i solen, så skönt! Pratade med brorsan i telefon nyss också, han är så rolig :)

Av Malin - 25 april 2009 11:16

Nu är räkningarna betalda. Och jag vill åka till stan och shoppa. Men jag vet inte om det är så smart. Det är lördag, det är löningshelg och det är jättefint väder = alldeles för mycket folk. Fast å andra sidan kanske de flesta är ute då. Får se. Jag ska äta frukost och duscha innan jag bestämmer mig.


Jag vill hitta någon fin sommarklänning och nya skor. Skulle kunna ta det på måndag, för då är jag ledig, men det är förhoppningsvis inte hela Örebro. Men kan jag vänta så länge?

Av Malin - 24 april 2009 18:15

Det firades nyss med pizza. Snart ska jag iväg på avslutningskonsert, får se om jag följer med på fest sen. Är grymt trött redan, så känner mig inte så pepp.

Av Malin - 24 april 2009 07:38

Fy vad trött jag är! Jag skulle ge mycket för att kunna få sova ut ordentligt idag.. Men får nog ta det imorgon antar jag.. Ska snart till skolan och ha rytmiklektion.

Av Malin - 23 april 2009 20:48

Haha, jag var nyss och tränade med Adrijana och på vägen hem gick jag förbi ett gäng tonårskillar. Bakom mig gick ett medelålders par och mannen sa "Vad händer yo?" till killarna. Jag hoppas att han kände någon av dem, annars var det väldigt konstigt. Roligt var det i alla fall, kunde inte hålla mig för skratt ;P

Av Malin - 22 april 2009 10:52

Måste börja lyssna mer på Coldplay igen. Grymt. Dessutom ska jag göra en rytmiklektion med en coldplaylåt på fredag. Har det i huvudet, måste bara skriva ner också. Just nu har jag Fix you i lurarna. Otroligt snygg låt!

Av Malin - 22 april 2009 10:47

Jag har en underbar pojkvän, just nu känns allting väldigt bra och jag känner mig sådär fånigt kär. Kanske är våren? Eller så är det han.

Ovido - Quiz & Flashcards