Alla inlägg den 13 april 2009

Av Malin - 13 april 2009 21:24

Imorgon åker jag tillbaka till Örebro igen. Ska bli ganska skönt faktiskt. Saknar Dennis. Och så är det så mycket lugnare att bo med honom än med familjen. Skönt att jag har flyttat hemifrån säger jag bara. Det är väl inget fel på dem så, men det är skönt att slippa anpassa sig efter deras rutiner som inte passar mig alla gånger. Mamma blir så himla rastlös av att vi sover länge på morgnarna, och länge kan vara typ halv tio. Jag förstår inte varför man ska gå upp tidigt när man för en gångs skull är ledig och kan sova tills man vaknar av sig själv? Jag är en kvällsmänniska och är alltid mycket piggare på kvällarna än på morgnarna. Så mig passar det bättre att vara uppe på kvällen och sova lite längre. Det är ju inte direkt så att vi sover till tre eller något. Då kan man prata om att sova bort dagen, men halv tio? Nej.

Av Malin - 13 april 2009 21:16

Jag är ruskigt trött. Idag har vi åkt slalom för sista gången den här säsongen. Träffade kusin Per och hans flickvän Johanna och hennes lillebror som skulle bo i stugan några dagar nu, alltid trevligt! Sen packade vi ihop allt i stugan och begav oss till mormor och morfar för middag. Morfar har inte världens bästa minne, idag valde han att fokusera på skotern. Han sa nog minst fyra gånger att det var en väldig maskin, haha.

Ovido - Quiz & Flashcards