Alla inlägg den 26 april 2009

Av Malin - 26 april 2009 22:12

Jag lekte precis frisör och färgade Dennis hår. Har funderingar på om jag borde bege mig dit snart också. Det är trots allt ett år sen jag klippte mig. Och det börjar bli lite slitet i topparna. Är väldigt glad att jag har ett bra hår som inte går av för hackor ;) Det växer rätt fort och blir inte särskilt slitet heller :)

Av Malin - 26 april 2009 19:19

Vissa sjunger så uselt! Ingen känsla för timing överhuvudtaget, det är nog det värsta. Falskt är inte heller det bästa kanske. HAHA, nu avslutade en med en wailning i fel tonart bara för att. "Hold up the door like a flame" verkade ju som en normal mening för övrigt :P

Aj

Av Malin - 26 april 2009 19:01

Jag har något konstigt precis under mitt vänstra öga, känns som det är lite svullet när jag blinkar, sitter liksom på det undre ögonlocket. Typ som en finne eller myggbett eller nåt, men det tror jag inte att det är. Skitkonstigt är det.

Av Malin - 26 april 2009 15:01

Idag är jag trött och det är inte lika fint väder som igår. Har nyss kollat på Desperate Housewives och Grey's Anatomy. Och gråtit till det som vanligt..


Vi ska ta oss till Willys och storhandla och städa idag. Kul jul.

Ovido - Quiz & Flashcards