Alla inlägg den 7 april 2009

Av Malin - 7 april 2009 22:32

Jag kan verkligen inte förstå folk som tycker det är kul eller mysigt att åka tåg. Jag blir bara rastlös och irriterad på folk som sitter bredvid och tar för mycket plats. Dessutom mår jag illa. Inte överdrivet kul. Imorse tog jag åksjukepiller för att slippa må illa, vet inte om de hjälpte så bra. Efter ungefär en timme mådde jag riktigt illa och blev supertrött. Men efter att ha sovit en stund klarade jag mig från illamåendet resten av resan. Så de kanske hjälpte ändå.


För en gångs skull var alla tåg i tid, himla skönt. Lite nervöst när man har 9 minuter på sig att byta tåg. Men det gick bra. Och jag har varit hemma hos familjen sen femtiden. Blev riktigt trött och somnade efter middagen. Är inte särskilt pigg nu heller, funderar på att lägga mig faktiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards