Alla inlägg den 4 april 2009

Av Malin - 4 april 2009 18:59

Har haft en jättemysig dag med Adrijana idag. Var på stan vid tolv ungefär, gick i massa affärer. Åt en jättegod lunch och sen när allt stängde tog vi en promenad till Wadköping och åt glass och satt och pratade i solen. Kom hem nyss, så det blev verkligen en heldag. Med mig hem har jag en datorväska och lite småprylar som kan vara bra att ha fast inte så roliga att köpa. Mina fötter är riktigt trötta nu. Skönt att ta av sig conversen efter typ sju timmar kan jag säga!

Av Malin - 4 april 2009 11:17

Väldigt fint väder idag med. Fram med vårjacka kanske? Ska snart åka till stan med Adrijana. Men först äter jag min glass för halsens skull. (Och för att det är gott och det är vår!)

Av Malin - 4 april 2009 01:40

Har haft en mycket trevlig kväll! Gjorde tacopaj som blev riktigt god, sen kollade vi på så ska det låta och spelade därefter spelet med samma namn ;) Sen ringde Dennis som var hos en kompis och frågade om vi ville komma över och sjunga singstar. Musiker som vi är kunde vi ju inte tacka nej till det. Fast jag borde inte ens sjunga, min hals gör riktigt ont.. Äter glass för att bota det nu. Dags att sova kanske, ska på stan med Adrijana imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards