Alla inlägg den 1 april 2009

Av Malin - 1 april 2009 23:02

Himla skönt väder idag! Satt ute efter arrangeringen och åt glass och hängde med lite folk i typ en timme på eftermiddagen. Verkligen härligt! Hade ingen musikhistoria, skööönt. Men det kanske blir mer att ta igen. Fast å andra sidan kommer vi nog knappt ha några lektioner alls i maj, himla skumt upplägg. Så det gör nog inte så mycket om några grejer skjuts upp. Hann med att öva lite istället. Känner mig faktiskt förberedd inför röstträningen imorgon, det är nog nästan första gången. Illa.


Emma ska sova över som vanligt på onsdagar, vi har precis haft ett massageutbyte, det behövs i dessa stressiga tider. Tur att vi snart får vara lediga. Nu är det dags att sova här. Godnatt så hörs vi säkert imorgon.

Av Malin - 1 april 2009 10:00

Jag gick och lade mig före tio igår, somnade säkert halv elva. Sen lyckades jag sova ända till nio imorse. Helt sjukt. Särskilt med tanke på att jag sov i två timmar igår innan jag gick och lade mig på riktigt också! Hur mycket sömn behöver jag egentligen?


Säkerhetsordet för att logga in idag var makt. Haha, ganska roligt. Min bror använder det ordet väldigt mycket, fast kanske inte alltid i rätt sammanhang.

Ovido - Quiz & Flashcards