Alla inlägg den 11 april 2009

Av Malin - 11 april 2009 20:19

Lyckades, med hjälp av pappa, koppla ihop datorn med mobilen, så nu har jag internet, om än ganska segt.


Man blir så trött av fjälluft! Eller så är det för att vi gör mer än vanligt. Igår var det Hovdestörten, en störtloppstävling för glada amatörer. Blev ingen pallplats för någon av oss. Jag, Magnus och pappa tävlade. Däremot vann vi ett varsitt pris på lotteriet, jag tog en hjälm. Sjukt att man kan ha sån tur, tre vinster av tre möjliga :)


Idag har vi åkt längdskidor, först tolkade jag och Magnus efter skotern, sjukt kul, särskilt när han ramlade :P Sen åkte vi ungefär en mil uppe på fjället. I motvind. Galet segt. Men på hemvägen gick det desto fortare.


Nu ska jag fortsätta läsa alla bloggarna som jag har missat sen i torsdags..

Ovido - Quiz & Flashcards