Alla inlägg den 2 april 2009

Av Malin - 2 april 2009 22:55

Det känns som jag sitter här och väntar på att något ska hända.. Kanske vore smart att gå och lägga mig istället. Har precis duschat, så jag kanske väntar på att håret ska torka lite, vad vet jag? Det tar en himla tid nuförtiden när det är så pass långt. Läsa lite musikhistoria kanske vore på sin plats?

Av Malin - 2 april 2009 20:42

Otroligt trött som vanligt.. Jag somnade en stund innan jag åt middag. Men nu tänkte jag titta på lyxfällan om en stund. Och sen sova. Dumt att sova för länge på kvällen, då brukar jag inte kunna somna sen.

Av Malin - 2 april 2009 16:36

Min hals mår inte så bra idag. Försökte ta det lugnt på kören och inte sjunga så mycket, men det är inte det lättaste..


Det är ganska kul att se hur folk klär sig när solen tittar fram och det blir vår. Har sett allt från shorts och t-shirt till vinterjacka och mössa. Något mellanting var nog det bästa. Dumt att klä av sig tidigt och bli sjuk. Låter kanske tantigt, men det är ju sant ;P

Ovido - Quiz & Flashcards