Alla inlägg den 16 april 2009

Av Malin - 16 april 2009 21:19

Yes, nu har jag gjort en fruktsallad. Har även diskat. Jag diskade ju igår? Vart kom all disk ifrån? Tänkte duscha ikväll, känns ganska ovärt det att duscha imorgon innan två rytmikpass. Men sen ska jag äta fruktsallad! Fast kanske dirigera lite först.. Den som väntar på något gott..

Av Malin - 16 april 2009 19:37

Känns som jag börjar komma tillbaka till mitt normala liv igen. Huvudet har varit ganska okej idag, blev bättre och bättre under dagen. Nu har jag precis tagit ut ackorden i gehörsläxan, skönt! Så nu vet jag hur formen är. Sen ska melodin skrivas också, inte det lättaste eftersom sångaren varierar rätt fint. Men vi skulle förenkla det så det blir läsbart. So be it. Det bästa av allt är att jag tycker det är riktigt roligt att ta ut låtar och göra diverse läxor nu. Så jag har nog valt rätt yrke :)


Appropå rätt yrke så var det världens sötaste kille på skolan idag, han gick i sexan och praoade på musikhösgkolan. Han var grym. Kunde läsa a vista och allt. En riktig liten musiknörd. Sånt gillas!


Nu ska jag öva sång. Lyssnade på min läxa "Spring can really hang you up the most" på Spotify, fanns massa versioner. En var fruktansvärt låg. Jag var helt säker på att det var en kille, men nej. Det var en tjej. Eller tant kanske. Ruskigt lågt var det iaf, mina noter går en stor sext upp och det är ganska lagom, hej hej.

Av Malin - 16 april 2009 15:22

Det känns som jag har ätit lite för mycket skräpmat på senaste tiden. Inte alls farligt för att ha varit Påsk egentligen, åt betydligt mindre godis än vanligt i år. Men jag kände ändå att jag var väldigt sugen på frukt. Så jag köpte lite olika sorter + djupfryst smoothiefrukt, ska göra mig en smoothie snart. Ska bli gott :) Sen blir det nog en fruktsallad ikväll kanske. Då borde jag bli piggare tycker jag!

Av Malin - 16 april 2009 08:09

Jaha, så har jag lyckats vakna idag med. Det var lite oklart ett tag. Men jag vill inte missa en dag till. Får se hur huvudet beter sig idag. Blir det likadant som igår så beger jag mig hemåt igen, det vill jag lova.

Ovido - Quiz & Flashcards