Alla inlägg den 5 april 2009

Av Malin - 5 april 2009 23:16

Sådärja, nu har vi tvättat klart. Och kollat på van Veeteren och svullat popcorn. Måste skärpa mig med sånt. Och komma igång med träningen igen, men det känns inte så peppat när jag har svinont i halsen..


En skoldag kvar nu innan mitt lilla Påsklov. Morgondagen bjuder på kör, sånglektion och bruksensemble. Roligt! Nu är det dags att bädda sängen med rena lakan och duscha, så jag får den där hotellkänslan. Rena lakan is the shit!

Av Malin - 5 april 2009 17:11

Precis som vanligt då. Jag har varit på stan i dag igen. Skulle köpa presenter till mamma och pappa (vilket jag också gjorde) men det råkade följa med lite saker hem till mig själv också. En jeanskjol och en t-shirt. En jeanskjol har jag letat efter hur länge som helst. Och den här var både skön, snygg, lagom lång och satt bra. Så det var lika bra att slå till. Bäst att använda pengarna innan de tar slut, eller hur Maria? :)

Av Malin - 5 april 2009 12:19

Vi var uppe alldeles för länge igår också, ujuj. Jag och Adrijana kollade på Ma vie on rose, jättesöt film om en liten pojke som vill vara flicka och ingen förstår honom. Sen kollade vi på förra årets Riks-SMASK från Piteå. Och sen blev klockan väldigt mycket. Jag fick något konstigt klegg på ögat igår, känns som det är där fortfarande, får inte riktigt bort det.. Någon konstig beläggning på ögat liksom. Blä. Jag ska bege mig till stan idag igen, måste hitta present till mor och far som har fyllt år. Köpte en jätteskön svart långärmad basictop igår, mycket bra köp! Inte världens roligaste, men ack, så användbart!

Ovido - Quiz & Flashcards