Alla inlägg den 20 april 2009

Av Malin - 20 april 2009 21:23

Ojoj, det är väldigt lätt att fastna. Jag började fortsätta (kan man säga så?) med gehörsläxan strax före sju. Jag har alltså suttit i närmare två och en halv timme. Men nu är jag nog i princip klar. Ska nog bara skriva ut formen och vilka instrument som spelar när. Men själva plankningen är klar. Det är roligt att göra sånt här faktiskt. Men tidskrävande!


Kanske borde göra klart förra veckans arrangeringsläxa också? Och börja med denna veckas. Nåja, jag har nog läxat färdigt för idag. Övade piano i typ en timme förut, händer inte särskilt ofta. Men det gick riktigt bra, kunde läxan bättre än jag trodde, så det hade nog inte varit totalkatastrof att ha lektion idag trots allt.

Av Malin - 20 april 2009 10:58

Det är alltid lite extra jobbigt att gå upp på måndagar.. Men men. Nu har jag varit uppe en timme iaf. Tog jättelång tid innan jag somnade igår eftersom jag sov så länge natten till igår. Så jag snoozade en extra timme innan jag tog mig upp. Har precis ätit frukost och plattat håret. Nu ska jag ta tag i gehörsläxan.

Ovido - Quiz & Flashcards