Alla inlägg den 30 april 2009

Av Malin - 30 april 2009 22:07

Kollar på en dokumentär om size zero, de sa precis att de flesta män föredrar storlek 42, då är jag mindre än det, woho. Det trodde jag aldrig :P

Av Malin - 30 april 2009 13:06

Varför måste allt ogräs ha världens monsterrötter som är skitlånga? Hittade en rot som var typ en meter, och då fick jag inte ens upp allt! Det är riktigt varmt och skönt i solen, tur att jag smorde in mig med solkräm :) Nu är baksidan ganska färdigrensad, ska nog ta bort de fula plankorna som ramar in den så kallade rabatten också, men det får Dennis hjälpa mig med. Nu ska jag läsa ett kapitel musikhistoria medan solen är kvar på baksidan. Snart har jag läst ut den norska boken! Sen är bara den engelska klar. Plus tentan förstås.. Men men, jag får ta en del i taget.

Av Malin - 30 april 2009 10:37

Jag har haft hicka sedan jag vaknade. Jag brukar typ aldrig ha hicka, minns inte när jag hade det sist. Idag verkar det vara helt okej rensa-ogräs-väder, ska bara äta frukost och bli av med hickan först. Dennis lär ju sova ett tag om jag känner honom rätt. Så jag tror jag börjar på baksidan medan det är sol där..

Ovido - Quiz & Flashcards