Direktlänk till inlägg 8 september 2007

Gott te

Av Malin - 8 september 2007 00:04

Har upptäckt ett nytt te: Liptons pyramidte Marocco. Det måste du få smaka Maria om du inte redan har gjort det!



Har ägnat halva kvällen åt att försöka hitta någon rolig sångläxa, funderar på Cajsa-Stina Åkerströms Fråga stjärnorna eller Lisa Ekdahls Benen i kors. Roliga båda två. Men den första måste jag nog höja i så fall, den är väldigt låg. Det går, men det är knappt. 


Ska väl gå och lägga mig typ snart, jag tänkte hinna åka till skolan och spela trummor och bas innan min tvättid klockan ett imorgon. Lite överambitiöst att gå upp tidigt på en lördag, men det ska bli jättekul. Behöver ju inte vara där före 10 i alla fall, haha. Är ruskigt peppad att lära mig spela massa nya instrument just nu, hoppas det håller i sig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards