Alla inlägg den 29 september 2008

Av Malin - 29 september 2008 21:55

Jag tycker att det är lite tråkigt att Dennis jobbar kväll och alltid kommer hem så sent. Men inom en kvart borde han vara hemma i alla fall, så det är inte såå farligt. Ännu tråkigare är att varken Maria, Matilda eller Emma bor här längre. Förra året umgicks jag ju absolut mest med dem. Så det är lite ensamt här nu tyvärr. Men jag överlever. De finns ju kvar även om jag inte kan hälsa på dem precis när jag vill.


Borde öva sång, men har ingen större lust. Blev ännu värre nu när jag ska byta sånglärare i höst. Pratade med honom i telefon idag, jag försökte vara trevlig och lite rolig, men han kändes ganska tråkig. Hoppas han är roligare i verkligheten. Chansen finns ju, det är inte alla som låter trevliga när de pratar i telefon.


Jag vill bara att den här månaden ska flyga förbi, så vi får flytta in i nya lägenheten snart! Nu börjar det närma sig åtminstone. Lite mer än en månad kvar nu bara.. 

Av Malin - 29 september 2008 17:54

Papret är färdigskrivet! Så grymt skönt. Inte för att det blev speciellt bra, men det skiter jag faktiskt i. Lär ju inte vara så dåligt att vi inte lyckas få något betyg, så det är nog lugnt.


Tog på mig en myskofta, halsduk och mina nya ankelboots. Hjälp, det börjar märkas att jag läser nån modeblogg här och där! Gick ut för att fotografera lite. Posar helt fantastiskt bekvämt vid en sten ;P Äh, varför inte modeblogga fullt ut när jag ändå har börjat så fint. Dagens outfit: kofta från jc, reafynd förra hösten, halsduk från lindex, också reafynd förra hösten, jeansshorts, strumpbyxor och vita ullsockar från hm och ankelboots från skopunkten. (Haha, vad knäppt det kändes :P)

Givetvis lyckas jag göra en repa på vänstra skon efter att ha varit ute i max en kvart. Så himla typiskt. Men jag antar att det går på det viset om man vill vara snygg i skogen, heh. Det skulle väl ske något sådant förr eller senare ändå. Skopunkten är ju inte direkt kända för att ha världens bästa kvalitet på sina skor, så man kan inte räkna med att de ska hålla för evigt.


För att se fler av dagens höstpromenadbilder, gå in på min bilddagbok (finns bland mina länkar).



Ovido - Quiz & Flashcards