Direktlänk till inlägg 29 september 2008

Lite ensamt

Av Malin - 29 september 2008 21:55

Jag tycker att det är lite tråkigt att Dennis jobbar kväll och alltid kommer hem så sent. Men inom en kvart borde han vara hemma i alla fall, så det är inte såå farligt. Ännu tråkigare är att varken Maria, Matilda eller Emma bor här längre. Förra året umgicks jag ju absolut mest med dem. Så det är lite ensamt här nu tyvärr. Men jag överlever. De finns ju kvar även om jag inte kan hälsa på dem precis när jag vill.


Borde öva sång, men har ingen större lust. Blev ännu värre nu när jag ska byta sånglärare i höst. Pratade med honom i telefon idag, jag försökte vara trevlig och lite rolig, men han kändes ganska tråkig. Hoppas han är roligare i verkligheten. Chansen finns ju, det är inte alla som låter trevliga när de pratar i telefon.


Jag vill bara att den här månaden ska flyga förbi, så vi får flytta in i nya lägenheten snart! Nu börjar det närma sig åtminstone. Lite mer än en månad kvar nu bara.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards