Alla inlägg den 11 september 2008

Av Malin - 11 september 2008 22:34

Idag har jag varit ganska produktiv, trots allmänt kaos i huvudet. Pratade en hel del på seminariet, jag blir bättre och bättre på det. Tråkigt att vissa inte säger något alls bara.. Har även sagt upp lägenheten och tillhörande förråd. Och tjänat två pärmar, haha. De gav bort en massa gamla hos öbo. Jag är faktiskt positivt inställd till dem just idag. Jag gjorde felanmälning på lägenheten igår kväll och de var här och fixade redan idag! Så nu är det inte längre stopp i handfatet, känns lyxigt, haha.


Har även handlat, vikt ihop tvätt och gjort hål i och satt in alla PDI1-papper i min nygamla pärm. Den fylldes nästan helt. Galet! Beställt två böcker till kursen också. Måste försöka vara lite mer förutseende och planera lite så jag hinner få böckerna tills de behövs, lite jobbigt att vara på bokjakt när man egentligen måste sitta och läsa mer än någonsin..


Hade en riktig bad hair day imorse när jag vaknade. Gick och lade mig med blött hår, så det stod åt alla håll. Därför blev det någon slags flätning av luggen idag istället. Skönt att få bort allt hår faktiskt :) Men med det menar jag förstås inte att jag vill bli flintskallig. Tvärtom håller jag på och sparar ut mitt hår. Och just nu är det väldigt jobbig längd på det hela, så jag är ganska less.


Snart ska jag se det allra senaste avsnittet av Sex and the city. Har försökt se hela serien sen den började visas från början med två avsnitt varje kväll. Innan det börjar tror jag att jag ska undersöka alla som har gått vidare i Idol och se om de är något att ha.

Ovido - Quiz & Flashcards