Alla inlägg den 25 september 2008

Av Malin - 25 september 2008 19:36

Idag har vi suttit och skrivit på det fina papret. Inte jättekul. Jag tycker det är svårt att skriva med någon som tänker, pratar och skriver helt annorlunda än jag själv gör. Men det kanske går ändå. Vi fick ju iaf ihop 2,5 sidor på 3-4 timmar.


Var på stan idag igen, köpte present till Adrijana som fyller år på lördag, kom ut från systemet med klirr klirr och stod i milslång kö på Ica. Hatar att det alltid är så sjukt mycket folk på stan. Men vad kan man förvänta sig när det är löning? Är glad att jag inte måste dit imorgon iaf!


Förhoppningsvis blir det Skopunkten i helgen. Jag hittade ett par andra skor som jag också vill ha. Fast jag tycker att klacken är för hög, jag är ju trots allt 176 cm lång. Får se helt enkelt. Om de är sköna kanske jag måste råka köpa. Helt galet att jag är sugen på att köpa en massa saker efter att ha betalat alldeles för mycket räkningar idag. Tråkigt när pengarna rullar iväg.



Stövlett från <a href=Skopunkten.com"
/>


Ovido - Quiz & Flashcards