Direktlänk till inlägg 29 september 2008

Höstpromenad

Av Malin - 29 september 2008 17:54

Papret är färdigskrivet! Så grymt skönt. Inte för att det blev speciellt bra, men det skiter jag faktiskt i. Lär ju inte vara så dåligt att vi inte lyckas få något betyg, så det är nog lugnt.


Tog på mig en myskofta, halsduk och mina nya ankelboots. Hjälp, det börjar märkas att jag läser nån modeblogg här och där! Gick ut för att fotografera lite. Posar helt fantastiskt bekvämt vid en sten ;P Äh, varför inte modeblogga fullt ut när jag ändå har börjat så fint. Dagens outfit: kofta från jc, reafynd förra hösten, halsduk från lindex, också reafynd förra hösten, jeansshorts, strumpbyxor och vita ullsockar från hm och ankelboots från skopunkten. (Haha, vad knäppt det kändes :P)

Givetvis lyckas jag göra en repa på vänstra skon efter att ha varit ute i max en kvart. Så himla typiskt. Men jag antar att det går på det viset om man vill vara snygg i skogen, heh. Det skulle väl ske något sådant förr eller senare ändå. Skopunkten är ju inte direkt kända för att ha världens bästa kvalitet på sina skor, så man kan inte räkna med att de ska hålla för evigt.


För att se fler av dagens höstpromenadbilder, gå in på min bilddagbok (finns bland mina länkar).



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards