Alla inlägg den 27 september 2008

Av Malin - 27 september 2008 23:10

Igår var vi hos Daniel för att fira Adrijana som fyller 22 idag. Det var himla mysigt och trevligt med sällskapsspel och kladdkaka, men tyvärr verkade alla väldigt trötta. Får bli mer partaj en annan gång. Jag som nästan aldrig är partysugen börjar faktiskt bli det på riktigt nu.


Idag har det väl mest varit mys och film som gäller. Såg Baby Mama (ganska dålig) och Forgetting Sarah Marshall (inte heller jättbra). Kanske blir en skräckis snart. Romantiska komedier brukar ju trots allt sällan vara bra. Jag har syndat och ätit godis igen. Jag blir så grymt godissugen när jag har ätit spagetti och köttfärssås. Konstigt. Nu råkade vi poppa popcorn också, men jag ska bara äta en liten skål, typ en frukostskål. Och så har jag faktiskt halva godispåsen kvar, trots att jag inte köpte så mycket. Det var helt enkelt inte så gott som jag hade tänkt mig. Som vanligt då.


Kul att många tycker att jag passar i mina nya glasisar. Träffade Jenny och Sofia en sväng när vi hade köpt godis och Sofia var helt övertygad om att jag hade haft glasögon förut för hon tyckte att jag passade så bra i dem. Kul :) Mindre kul var att Jenny berättade att min sånglärare skulle gå ner i tjänst, så jag ska tydligen få en vikarie istället, åtminstone den här hösten. Men det kan nog gå bra ändå. Får hoppas på det iaf!


Imorgon bär det av till Skopunkten, som jag längtar! Skor är ett av livets största nöjen! Jag vill verkligen ha nya stövlar. Så jag blir sur om jag inte hittar några sköna. Men det tror jag nog ska ordna sig.

Ovido - Quiz & Flashcards