Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Malin - 29 oktober 2008 19:39

Nu har jag lyckats sova två timmar igen, bara sådär. Försökte läsa igen, men det är ju omöjligt, jag bara somnar. Var tvungen att tvinga mig själv att gå upp nyss, annars hade jag nog kunnat sova hela natten. Orkar inte laga mat heller. Tur att det finns gröt!


Har packat två kartonger inför flytten. Fler kommer det bli. Men kläder och skor orkar jag inte packa noggrannt, de ska ju ändå upp igen. Så det blir nog några hundra svarta sopsäckar till det ändamålet kan jag tänka mig.


Grannen som har flyttat in ovanför måste ha jättetunga möbler! Det låter som han möblerar om och flyttar typ en tung bokhylla flera gånger om dagen, och på nätterna. Vilket låter lite udda. Så han kanske bara har en tung stol eller nåt.

Ovido - Quiz & Flashcards