Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Malin - 23 oktober 2008 22:16

Det är skumt när folk man känner är med på tv. Har sett reklamen för bröllopsakuten hela veckan och verkligen känt igen paret där, men absolut inte kopplat vilka de var.. Först tänkte jag typ att de var b-kändisar från Bonde söker fru eller nåt sånt, men det tyckte jag inte stämde heller. Men så kollade jag lite på det idag och kom på det! De är ju föräldrar åt ett barn som jag hade på dagis i några månader! Det satt verkligen långt inne, men det är så skönt när man kommer på det. Har ju inte sett människorna på säkert 2,5 år, så det är väl inte så konstigt att det inte kopplade direkt. Hade jag inte kommit på det hade både jag och Maria som också jobbade där en sväng blivit galna. Hon blev mig evigt tacksam när jag sa vilka det var!


Så nu kan jag sova gott. Ska få massage först bara. Det behöver jag verkligen, har grymt ont i ryggen. Är nog av alla stolar jag måste lyfta på vfu:n.

Ovido - Quiz & Flashcards