Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Malin - 20 oktober 2008 19:35

Imorgon ska jag lära ut I'm yours på gitarr, så jag försöker lära mig den själv först, kan vara en fördel!


Sånglektionen gick helt okej för att inte ha kunnat sjunga på två veckor. Tog det ganska lugnt, men jag hade ändå ett hyfsat register att jobba med, till skillnad från förra veckan när jag kunde sjunga typ 5 toner.


Måste nog öva lite piano eftersom jag ska kompa kören imorgon. Och på fredag när de ska sjunga för hela skolan på FN-dagen. Vore ju bra om jag inte gör bort mig totalt :)

Av Malin - 20 oktober 2008 08:59

Nu ska jag snart iväg till skolan och ha sånglektion. Kul, om man kan sjunga. Får se hur det går idag med min vidriga hals. Snoozade alldeles för länge. Jag kanske skulle ha gått upp vid 6, när jag vaknade första gången. Men nja, 8 kändes mer humant. Fast den blev nog 8.40 innan jag kom på att jag var tvungen att skynda mig. Så nu sitter jag här och äter budgetfrukost; rågflingegröt. Men jag har faktiskt lyxat till det med mjölk, lite russin och en banan som höll på att bli för gammal.


Jag längtar tills den här dagen är över och jag får lägga mig igen..

Ovido - Quiz & Flashcards