Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Malin - 19 oktober 2008 21:49

Imorgon ska jag ha sånglektion. Men jag kommer inte kunna sjunga då heller med min äckelförkylning som aldrig vill ge sig. Får se vad vi hittar på.. Det är skittråkigt att inte kunna sjunga! Jag blir snart galen! Får åtminstone lite sovmorgon och slipper gå upp kl 6. Alltid något. Sen ska jag ha någon rytmikövning med barnen i fyran. Har ingen aning om hur mycket man kan förvänta sig att de ska klara av, men jag får väl testa helt enkelt :)


Snart godnatt här. Mitt hår börjar få lite längd nu faktiskt, äntligen! 



Av Malin - 19 oktober 2008 17:16

Känns mest som en dålig kopia av Top Model. Men jag orkar faktiskt inte göra så mycket vettigt idag. Min rygg är otrevlig. Hostan är nog påväg att bli bättre, men den är fortfarande jobbig.


Måste planera lite inför lektion med fyrorna imorgon, får nog bli någon rytmikövning. Sånt har de alldeles för lite av.

Av Malin - 19 oktober 2008 10:35

Denna blogg är värd 9 046 kr


Hur mycket är din blogg värd?


Idag ska jag sluta hosta.


Ovido - Quiz & Flashcards