Alla inlägg den 26 oktober 2008

AJ!

Av Malin - 26 oktober 2008 19:37

Min rygg gör bara mer och mer ont för varje dag. Känner mig som en 90-årig tant som inte kan böja sig ner. Fattar inte vad jag har gjort heller. Det känns inte som träningsvärk, utan det gör bara skitont. Vet inte vilken ställning jag ska inta heller, det gör ungefär lika ont att stå som att sitta och ligga. What to do? Tänkte ta mig en dusch och spola hett vatten på ryggen, det kanske hjälper..

Av Malin - 26 oktober 2008 11:33

Jag glömmer alltid bort när det är man ska ställa om klockan, men den här gången hade jag det på känn iaf. Tur att datorn har koll!


Jag har legat och dragit mig i sängen och mysat med Pantera nästan en timme innan jag gick upp, hon har blivit så lugn och mysig nu, när hon var liten var hon helt galen. Nu ligger hon på Dennis mage, haha.

Ovido - Quiz & Flashcards