Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Malin - 25 oktober 2008 22:13

Måste ju fira födelsedagsbarnet här, så snart blir det äppelpaj. Mums! Tänkte försöka undvika att handla för mycket torrvaror innan vi flyttar, är inte så kul att frakta öppnade förpackningar, innehållet har en förmåga att sprida sig.. Så det börjar ta slut på ris, pasta, mjöl, socker och havregryn och allt möjligt..


Mina nya byxor är sköna. Jag gillar hög midja!

Av Malin - 25 oktober 2008 19:47

Idag har jag trängts med massa folk på stan. Men jag lyckades ändå rätt bra med mitt shoppinguppdrag. Köpte ett litet överlevnadskit i födelsedagspresent till Dennis med lite smått och gott som jag tyckte att han behövde :) Sen hittade jag ett par svarta byxor med hög midja till mig på hm, jättesnygga. 349 kr kan man ju stå ut med också. Var in en sväng på Gina Tricot också och där lyckades jag hitta en jättemysig lång brun kofta på rea, 99 kr. Så efter ungefär två timmar återvände jag hemåt nöjd och glad. Fast trött efter all trängsel förstås. Bilder kommer antagligen på min bilddagbok sen när jag har orkat ta kort..


Har i princip skrivit klart mitt paper nu också. Känns jätteskönt! Däremot är det lite för långt, det ska egentligen vara 4 sidor, men jag vet inte hur pass noga det är om det är några rader mer eller mindre. Vet inte riktigt vad jag skulle kunna ta bort utan att förstöra resten. Nåja, jag har ju morgondagen på mig också, så det fixar sig nog.


Snart dansbandskampen. Det är roligt. Inte för att dansbandsmusik är det bästa som finns direkt. Men det är rätt kul att höra hur de arrar om låtar för att de ska passa bra att dansa till. Go töntiga saxofoner!

Av Malin - 25 oktober 2008 10:56

Snart tänkte jag åka till stan och trängas med alla andra denna löningshelg. Inte världens smartaste drag kanske, men det är ju inte mitt fel att Dennis fyller år idag :)


Drömde mardrömmar inatt. Typ att min lillebror och hans kompis (båda är världens snällaste) hade låst in mig i ett hus och slog mig om jag försökte ta mig ut. Skitäckligt, men jag lyckades på något sätt lura dem och ta mig ut genom ett fönster på övervåninngen till slut. Sen sprang jag skitfort och långt i strumpor mitt i vintern, det var massa snö, men jag frös inte i drömmen. Usch, obehagligt, men de kom inte ifatt mig åtmintone, så man kan väl säga att jag vann.

Ovido - Quiz & Flashcards