Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Malin - 24 oktober 2008 23:11

Så, nu är vfu:n klar för denna gång. Det var jättekul idag med FN-samling när kören sjöng. Plus två killar i femman och sexan som hade skrivit en egen raplåt. Kände mig som en jättestolt mamma eller nåt, har ju sett deras utveckling under några veckor nu. Superkul!


Sen åkte jag med en trasig buss som de var tvungen att byta ut. Därför blev det typ folk som skulle åka med två bussar på en och samma. Tur att jag klev på tidigt så jag fick sitta iaf! Träffade mannen på stan och shoppade loss. Eller han gjorde det. Jag var smakråd och packåsna :) Jag såg en jättefin orange stickad klänning på hm som jag måste åka in och prova imorgon. Ska även köpa present till Dennis som fyller 24 imorgon. Svårt att gömma nåt i den här lilla lådan, så lika bra att vara ute i sista minuten. (Plus att jag fick pengar idag, har levt på typ 200 spänn senaste två veckorna.) Har några idéer om vad jag kan tänkas hitta på, så det ska nog gå bra :) Funderar faktiskt på att åka in till tio när de öppnar så kanske jag slipper trängas alltför mycket. Jag har ju trots allt gått upp vid sextiden hela veckan, så det blir ju sovmorgon ändå. Men vi får se. Jag sover nog tills jag vaknar helt enkelt.


Idolerna är sådär i år alltså. Många som bleknar tyvärr. Loulou var lite av en favorit tidigt i tävlingen, men jag tycker att hennes personlighet har försvunnit mer och mer för varje gång, och eftersom det var mest den och hennes sköna gung jag föll för så blev jag varken ledsen eller förvånad när hon åkte ut ikväll. Båda de grejerna var ju borta. Robin E tog ett stort steg framåt, me like. Det går väl inte att förneka att Kevin är duktig, men blä så sliskig. Inte min typ av kille direkt! Peter Settman var så grymt rolig i Fredag hela veckan när han skulle imitera vitvaror, vilken fantasi :D 

Ovido - Quiz & Flashcards