Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Malin - 15 oktober 2008 23:03

Förhoppningsvis slutar jag hosta snart så jag kan somna och orka ta mig upp imorgon och åka iväg till vfu:n. Imorgon är det nämligen elevens val och ettor och tvåor som gäller. Ska bli kul! Om jag orkar vill säga..

Av Malin - 15 oktober 2008 18:43

Hostar som en galning idag. Väntar bara på att dagarna ska gå så jag får bli frisk och kan börja träna. Och så jag får pengar någon gång. Och så vi får flytta. Men allt närmar sig i alla fall!

Av Malin - 15 oktober 2008 14:42

Idag är jag ännu mer sjuk än igår.. Så jag bestämde imorse att jag skulle stanna hemma. Idag har min handledare bara resurs och idrott med ettorna. Alltså inget som är speciellt relevant för min musiklärarutbildning, så det var en passande dag att stanna hemma och vila på. Hittills idag har jag kollat på da Vincikoden och sovit. Och stickat lite mer på min halsduk. Nu har jag lust att lägga mig igen, är verkligen inte på topp.

Ovido - Quiz & Flashcards