Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Malin - 17 oktober 2008 23:08

Äntligen är Yazmina ute ur Idol. Inte för att vara elak, men hon är ju sjukt tråkig. Visst, hon sjunger fint och är söt, men inte mer än så. Fast jag tyckte lite synd om henne när hon var tvungen att sjunga på slutet. Hur lätt är det att sjunga med gråten i halsen? Annars tyckte jag att Anna och Lars gjorde bäst ifrån sig ikväll. Loulou är lite av en favorit, men jag tycker att hon har tappat sitt sköna gung tyvärr.


Imorgon måste jag nog låna lite pengar av mig själv och åka till apoteket och köpa på mig lite mer medicin. Noskapin mot hostan och Strepsils mot halsontet.


Nu ska jag lägga mig i sängen och somna till Doobidoo, svt.se är en bra sida för er som har missat den.

Av Malin - 17 oktober 2008 19:47

Skönt att älskling kom hem en liten sväng innan deras firmafest, heh. Tydligen var det tänkt att de skulle lyssna på r'n'b ikväll. Han var måttligt nöjd :P


Jag mår inte speciellt bra idag heller.. Fick inte så mycket sömn inatt, hostade ju hela tiden, så det blev kanske 5 timmar eller nåt. Har fått svinigt ont i ryggen också, säkert för att jag hostar så mycket. Skönt att jag fick sluta tidigt idag i alla fall. Handlade lite på Lidl innan jag åkte hem. Inte min favoritaffär direkt. Men det är billigt och ligger på vägen hem, så vad gör man inte när man bara har 140 kr kvar på kontot?


Stickade klart min halsduk förut, funderar på om jag ska göra fransar eller inte. Inte för att jag vet hur man gör, men jag kan väl hitta på något smart sätt i så fall. Försökte titta på Hitta Nemo på eftermiddagen, men jag somnade. Nu blir det halstabletter, te och Idol. Sen slocknar jag nog.


Ovido - Quiz & Flashcards