Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Förbannade trötthet igen!

Av Malin - 14 maj 2009 08:07

Jag är så sjukt trött! Det tog ungefär hundra år innan jag somnade igår. Har alldeles för mycket i huvudet, alldeles för mycket som måste göras. Idag ska jag lära mig instuderingen ordentligt. Och försöka mig på den andra kördirigeringsuppgiften med. Mitt i alltihopa har jag förstås lektioner också. Röstträning, sånglektion och kör. Roligt, men jag har inte riktigt tid med det känner jag.. Ska försöka hinna skriva klart musikhistorian också..


Om jag cyklar iväg till skolan när jag har ätit klart frukosten så kanske jag hinner sjunga upp också. Det vore något!

 
 
Kan Dee

Kan Dee

14 maj 2009 12:36

Tack! Ja jag jobbar ständigt och skissar och kommer på ideer till nya motiv :)
Kram

http://kan dee drawings

 
Maria S

Maria S

14 maj 2009 17:24

Ja, jag provade det för ett tag sen men tyckte inte att de hjälpte. Men däremot provade jag Zyx tror jag de hette och de var riktigt bra. Men har sjungit upp lite nu här hemma och det känns riktigt bra efter Mucoangin. Men ja, de var lite läskiga... :-/

http://www.metrobloggen.se/mariasvensson

 
Kan Dee

Kan Dee

14 maj 2009 17:39

Tack för din kommentar, vi får la se vad jag hittar på med teckningen. Eller om jag bara låer den vara. Personligen älskar jag kontrasten när man lämnar ytor helt vita och har andra ytor skuggade och detaljerade :)

Kramar!

http://kandeedrawings.blogg.se

 
Maria S

Maria S

14 maj 2009 17:46

Nu har sjungit 5 låtar och jag råder dig inte att sjunga när du har tagit Mucoangin. Kände det när jag sjöng att man har ingen känsla överhuvudtaget i halsen och då heller ingen kontroll. Visst, du känner inte det onda men du känner inte heller när det tar stopp... Så det var ingen bra idé det där... Men det hjälper ju iaf när man inte använder rösten så... :)

http://www.metrobloggen.se/mariasvensson

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards