Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Malin - 10 maj 2009 00:44

Nu är jag alltså hemma på en snabbvisit. Tåget kom 25 min för tidigt imorse, har det någonsin hänt förut? Var riktigt trött eftersom det inte är jättelätt att sova i mittensängen på ett nattåg. Armstöd i ryggen eftersom hela sängen kan användas som ryggstöd på dagarna. Sjukt obekvämt! Till slut fällde jag upp armstödet och lade en tröja i hålet, det blev otroligt mycket skönare. Hursomhelst var jag riktigt trött när jag kom hem, så jag lade mig och sov några timmar. Stor skillnad på sängkvalitén jag jag säga!


Dagen har jag spenderat med Maria på stan, hittade en fantastiskt snygg klänning på hm, kan visa bild senare. Sen, när allt började stänga, hälsade vi på hos Elin i typ en timme, riktigt rolig dag! 


På kvällen har jag varit med Therese och hennes pojkvän plus två kompisar till dem. Grillade och åt massa gott, är fortfarande mätt typ. Har haft fullt upp hela dagen, men det är bara roligt, inte så ofta jag är hemma, så får passa på!


Imorgon blir det konfirmation, anledningen till att jag är här. Kanske har på mig min skitsnygga klänning eller så tar jag den andra skitsnygga klänningen som jag hade med mig, får se. Ska ha på mig ganska osköna skor i alla fall, det är ett som är säkert! Tydligen ska jag klippa Stefans hår också, får se när det hinns med.

Ovido - Quiz & Flashcards