Alla inlägg under oktober 2007

Av Malin - 4 oktober 2007 21:08

Har haft bruksensemblerep på förmiddagen, riktigt skoj. Jag var trummis :)


Fick en breakdown precis innan sånglektionen idag, det var ju mindre trevligt. Men det känns betydligt bättre nu, Peter var väldigt bra att prata med. Lagom till pianolektionen var både jag och Emma jättetrötta och fnissiga, men det gick kanske bra ändå, heh.


Ikväll har vi haft avskedspartaj för Janna som ska sluta. Tråkigt att hon inte stannar kvar, men det blir nog bra för henne tror jag. Hon fick en jättefin stekpanna i present :) Och en "mina vänner"-bok som vi skrev i allihopa. 

Av Malin - 3 oktober 2007 15:04

Träningsvärk som bara den efter boxningen i måndags, men det är ju skönt att känna att man lever ;)


Grattis Rebecka på födelsedagen! 

Av Malin - 2 oktober 2007 22:43

Kunde inte somna igår kväll, så idag har jag varit jättetrött. Trots detta har jag varit på skolan mellan 9 och 19, crazy shit! Imorse var jag och Matilda lite sena till tal- och röstträningen, så vi tänkte ta hissen upp för att spara lite tid och flås ;) Men vad händer? Jo, hissen fastnar! Eller så gick den bara extremt jättesakta, för vi hörde ett surrande ljud och efter några minuter var vi framme på tredje våningen. Men läskigt var det!


Har övat en hel del idag. Och segat en hel del (lunchade i typ en timme). Testat min mikrofon också, I like it! Fick reda på första provresultatet, det hade nästan inte kunnat gå bättre, skönt :)


Träningsvärken sen boxningen igår smyger sig på mer och mer. Känns rejält i ryggen och armarna nu, men det är ju härligt att känna att jag lever ;D 


Har knappt hunnit vara hemma något idag, för när jag kom hem från skolan hann jag bara äta en macka innan vi åkte och handlade. Sen var jag hemma till Desperate Housewives och efter det pratade jag i telefon med älsklingen. Saknar honom.. Nu ska jag kramas med min lilla gris igen. Sov gott alla!



Av Malin - 1 oktober 2007 15:49

Jag visste väl att du skulle få jobb snart :D Jag kommer hänga i Panduro idé och hobby varje helg framöver, bara så du vet ;P


Råkade shoppa lite på stan. Men mest saker jag behövde faktiskt. Bland annat cykellyse och olja till kedjan. Nu är det slut på gnisslet!


Jag vill ha DKNYs Be Delicious. Den luktar hur gott som helst. Var tvungen att testa den i affären så nu luktar jag helt fantastiskt underbart. Har inte råd att köpa den nu, men då har jag ju en sak jag kan lägga till på önskelistan till jul istället. Fotoalbum och parfym, yeah!


Snart ska jag och Matilda rocka loss på bruksinstrumenten och sen boxas, ska bli jättekul!

Ovido - Quiz & Flashcards