Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Malin - 9 oktober 2007 23:36

Var jättetrött igår, somnade tidigare än på länge, före 23 till och med, det händer inte ofta! Sovmorgon på det gav mig en 9 timmar lång nattsömn, skönt och välbehövligt.


Dans och teater idag, mycket improvisation på båda. Har inte skrattat så mycket på länge. Teatern var verkligen grymt rolig idag. Improviserade i grupper om 9 och det växte fram helt sjuka grejer, haha.


När jag kom hem gick jag till tvättstugan och tvättade tre maskiner, underkläder är ju typ bra att ha tycker jag. Gjorde jättegod pizza till middag, mums! Och sen råkade Matilda tvinga mig att följa med till Coop och införskaffa lite godis, det var väääldigt smaskigt :)


Hann hem lagom till Desperate Housewives och sen kom Emma förbi en sväng för ett massageutbyte och te :) 


Snart är det fredag :) 



Ovido - Quiz & Flashcards