Direktlänk till inlägg 24 oktober 2007

Praktiken har börjat

Av Malin - 24 oktober 2007 15:21

Är mitt uppe i den första av två praktikveckor. Vi ska göra en föreställning med 80 femmor, varav närmare 30 har valt kör som jag ansvarar för. Tror att vi alla fick en chock av hur mycket energi barnen har. (Ja, jag menar att de är stökiga.) Men det går bättre och bättre och de gör som de ska åtminstone ibland :P  Jag är verkligen hur trött som helst, så sovmorgon till 10.30 imorse var verkligen välkommet!


Ikväll blir det funk aerobics med Matilda, vi måste skärpa oss med träningen! Men det är inte så lätt när man slutar så himla sent och är galet trött varje kväll.


Jag vill flytta ihop med Dennis nu på en gång! Det kommer bli mysigt sen <3 

 
 
Maria

Maria

25 oktober 2007 17:06

Jag vil också träna, men det går ju inte när jag alltid slutar jobba så sent! suck...kanske ska börja simma istället. Vissa somliga har gått upp vikt igen...bajs!

http://mia-maria.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 31 maj 2009 00:08

Känner redan att jag gillar den nya bloggen bättre. Den här får vara kvar förstås, men i fortsättningen finns jag på http://mejline.blogg.se !...

Av Malin - 30 maj 2009 19:49

Idag har Dennis pappa och hans sambo (snart fru!) varit här och hjälpt till att fixa på uteplatsen. Vi köpte krusbärsbuske, rödvinbärsbuske, rabarber, frön till morötter, dill och sockerärter. Och gräsfrön för det såg förjävligt ut på den så kallade ...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Funderar starkt på att byta till mejline.blogg.se. Följer ni med mig i så fall? Börjar tröttna på denna och vill kunna lägga upp flera bilder. Eftersom jag fortfarande inte har något sommarjobb kanske jag ska roa mig med att göra en snygg design elle...

Av Malin - 28 maj 2009 17:14

Kör hela dagen, alltid roligt! Konserten gick riktigt bra. På tisdag kväll blir det en till!...

100

Av Malin - 27 maj 2009 21:57

Även fast jag redan hade sett kvällens Grey's Anatomy, som tydligen var avsnitt nr 100, så kunde jag inte låta bli att kolla. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna den här gången heller. Fantastiskt fint....

Ovido - Quiz & Flashcards