Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Malin - 25 maj 2009 22:48

Yes, det blev ett styrketräningspass med Adrijana. Det var så sjukt kvavt där inne så jag var tvungen att korta av min konditionsdel lite för jag fick ingen luft, det stod verkligen stilla där inne. Ville inte riskera att svimma direkt.. Det hade varit otroligt skönt om man hade kunnat öppna ett fönster kan jag säga!


Nu har vi tvättstugan till kl 1. Segt, men jag har inget imorgon, så det ska nog gå bra ändå. Imorgon ska jag sola om vädret tillåter :)

Av Malin - 25 maj 2009 16:39

Jag var sjukt nervös imorse innan uppsjungninen, men det var inga problem egentligen. Det gick riktigt bra. Viftandet var inget att vara nervös för heller. Undrar varför nervositeten ska kika fram så fort man ska göra något som känns lite obekvämt?


Efter kördirigeringen klippte jag Emmas hår i ett övningsrum, hoppas hon blev nöjd! Första gången jag klippte tjejhår (förutom min egen lugg typ) :P Sen cyklade jag upp för backen och satte mig ute i solen och löste korsord. Sen gick jag in och fixade en smoothie och gick ut igen och lyssnade på Mammas nya kille. Verkligen stört, men det verkar roligt!


Ikväll blir det styrketräning, woho!

Av Malin - 25 maj 2009 09:18

Det skulle ju vara sol idag, men det är typ gråaste grått istället. Usch. Men men, jag ska bege mig till skolan nu. På återseende.

Ovido - Quiz & Flashcards