Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Malin - 20 maj 2009 18:53

Hej och hå, här händer det grejer. Har inte haft en lugn stund på flera dagar.. Igår jobbade jag ju, sen hade jag gehörsprov, sen när jag kom hem var jag tvungen att sitta med mitt arr. Och eftersom jag fyllde år så ringde det massa folk stup i kvarten, men det var ju bara trevligt :)


Idag har jag också jobbat och haft arrangeringslektion. Jag är så sjukt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är inte min grej att behöva gå upp 6.15 Men men, det har gått bra i alla fall. Har haft hand om de små ettorna hela dagen, de är så roliga :)

Snart kommer Stefan och Nanna hit och hälsar på. Samtidigt är det klassfest ikväll, får se om jag tittar förbi en stund. Vore roligt, men som sagt är jag så sjukt trött så jag vet inte om jag orkar. Huvudet vill typ sprängas.

Ovido - Quiz & Flashcards