Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Malin - 17 maj 2009 23:07

http://files.hm.com/media/products/745/DXL745_69609_88014_70_0882.jpg


Vill så gärna ha den klänningen, men den finns inte kvar i min storlek! Funderar starkt på att åka in till stan imorgon igen och se om den finns i en större storlek så kan jag sy in den..


Examination imorgon? Japp, kl 9. Så jag måste nog lägga mig. Typ nu. Godnatt!

Av Malin - 17 maj 2009 23:04

Han är ju så himla charmig!

Av Malin - 17 maj 2009 19:40

Grey's Anatomy. Ni som har läst min blogg ett tag har nog förstått hur mycket jag gillar det. Älskar det till och med. Har precis sett senaste avsnittet. Och jag blir så tagen att jag knappt kommer ihåg att andas. Så otroligt bra.

Av Malin - 17 maj 2009 16:56

Jag ska vikariera på tisdag och onsdag, så jag kom på att det kanske var dags att jag lär mig låtarna som jag ska lära dem, haha. Just nu lyssnar jag på Bone thugs'n'harmony feat. Akon - I tried. De har tydligen skrivit en egen text på rapdelen. Spännande. Men den är en helt okej låt ändå, mycket piano och sång ;)

Av Malin - 17 maj 2009 15:50

Fick besök av Maria och Kristian en snabbis, de hade varit på bröllop här i Örebro. Och jag tyckte att de inte kunde åka ända från Malmö utan att komma förbi en stund :) Synd att det inte blev en längre stund, men jag förstår att de ville åka, är ju en lång resa.


Snart dags att tvätta här. Tråååkigt. Men nödvändigt. Skulle vara skönt att ha egen tvättmaskin så man kan tvätta någon gång då och då när det behövs..

Av Malin - 17 maj 2009 02:53

Det är inte ofta det händer, men ikväll (inatt) vann rätt låt Eurovision song contest. Heja Norge! Otroligt charmig kille och en toppenlåt. Utklassning!

Ovido - Quiz & Flashcards