Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Malin - 7 maj 2009 22:43

Nu är jag extra rödhårig igen, skönt att få bort utväxten! Har precis skrivit in min kördirigeringslåt i finale så slipper jag sitta och spela den för att lära mig ordentligt. Kanske är fusk? Snart sovdags här, ska bara äta några vindruvor först. Något tentaskrivande har det inte blivit, tiden har inte räckt till. Men jag har åtminstone börjat läsa igenom mina anteckningar. Vissångarmupp var det roligaste jag stötte på. Läraren sa att innan rock'n'rollen var det töntigt att spela gitarr, det var det bara vissångarmuppar som gjorde, haha :)

Av Malin - 7 maj 2009 20:27

Nu känner jag mig lite duktig iaf. Det var skönt att träna, som alltid när man kommer dit! Dessvärre spelades jättehöga danceremixer, bland annat you touch my tralala, kanske inte min favoritlåt :) Men men. Det var bra tempo åtminstone, det tackar vi för. Nu ska jag kleta färg i mitt hår och äta något medan jag andas in kemikalierna, haha.

Av Malin - 7 maj 2009 18:59

Jag är sjukt trött, men jag tar mig i kragen och beger mig till Nautilus för att styrketräna. Jag inbillar mig att jag blir piggare då. Eller så känns det bättre att göra något vettigt istället för att ligga i soffan och frysa. Sen ska jag färga håret. Och så har jag fått för mig att jag ska lyckas börja skriva på musikhistoriatentan. Får se om jag lyckas.

Av Malin - 7 maj 2009 16:52

Emma fick klippa mitt hår igår, ingen extrem skillnad, för jag vill fortsätta spara ut det. Men nu är det lite mer uppklippt och en mer sammanhängande frisyr typ :) Och så himla mycket fräschare, det började bli slitet. Känns jättebra!

Ovido - Quiz & Flashcards